Bill och Tom, röda mattan EMA 08

Jag blev klar :O det trodde jag faktiskt inte. Det är synd att det blir så fruktansvärt dålig kvalité när man sparar om en AI (Adobe Illustrator) fil till jpg eller png fil. Men ni kanske klarar er ändå?

Illustrator CS3
Tog sex timmar att göra.

Här får ni även en liten closeup, så att ni kan se hur den ser ut i lite större storlek
(orginalbilden är 1200x800 så det gick inte att ladda upp orginalstorleken):

och ja, jag blev så där äckligt nöjd som man kan bli ibland ;)

I will be strong for you, I will belong to you
Carry you, bleed for you
Run for miles


Kommentarer
Postat av: Leonita & Egzona

Förlåt för spam..



Man älskar det du gör. Verkligen! :drool:

2009-01-03 @ 01:18:29
URL: http://leonitaegzona.blogg.se/
Postat av: Sofia

vad duktig du är :)

btw om du heter sofia bengtsson så heter du exakt samma som jag, hah ;)

2009-01-04 @ 18:28:19
URL: http://gaspedal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0