You had me at hello.

Hello babes.
Jag upptäckte igår att jag har fått ganska långt hår. Jag vaknade för en halvtimme sen, och ska snart slänga i mig en banan till frukost. Ska ut på A6 och spana in ett par skor jag såg på nätet igår. Har precis beställt ett minneskort till min kamera som sluade fungera precis. Jag vet inte vad jag gjorde, men fungerar den inte efter att jag laddat batteriet blir jag nervös. Neh, nu ska jag klä på mig lite kläder och gå ut i solskenet. Det är verkligen vår i Jönköping idag, och det är riktigt välkommet!




What have I gotten into this time around
I know that I had sworn
I'd never trust anyone again but I didn't have to

You had me at hello.
You gave me butterflies at the mailbox

Kommentarer
Postat av: [Leonita] & Egzona

Sötis!

2009-02-28 @ 20:34:55
URL: http://leonitaegzona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0