"What is it like, Neverland?" "One day I'll take you there"

Inatt låg jag vaken länge och funderade på vad jag ska kunna göra i sommar. Jag kom på en idé som jag skulle kunna göra, men för det måste jag ha mod och jag måste prata med pappa innan jag kan bestämma något. Jag hoppas i alla fall att det kan bli av.

Idag blir det en massa pluggande. jag måste skriva klart planeringen idag, och just nu känns det väldigt bra. Kruxet är att komma upp i minst två sidor, men jag tror att jag kommer att lösa det.

Var inte i skolan idag, mycket dåligt.

Hörs senare, küss

Kommentarer
Postat av: Sarah

man får lov att sjuka sig ibland :) jag ska ge henne världens kram ikväll, om febern hinner gå ner. annars får jag göra det imorgon bitti!

2009-02-19 @ 14:34:32
URL: http://sarriis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0