Vad gör jag just nu?

Jo, jag sitter i Alex soffa, har knappt rört mig på två timmar. Jag har knappt kodat någonting, eftersom jag bara blir irriterad när jag inte förstår. Dessutom har jag inte världens bästa jobbställning heller. sitter med datorn i knät.

Anna och alex bakar biskvier just nu och jag sitter och försöker lösa koderna. fredde sitter framför sin dator och jag vet inte alls vad han sysslar med. Jag småblegar på cops på sexan och väntar på att halv åtta hos mig ska börja.

Imorrn är jag ledig, och hela nästa vecka är jag också ledig. Funderar på att åka en tripp nedåt i landet, men vi får se hur det blir med det.

Jag borde verkligen hjälpa till, men köket är för litet. Oj vad synd.

Kommentarer
Postat av: MIRRE

Heeey! måste börja med att berömma dig för din otroligt snygga design, speciellt med de skiftande bilderna på bill i hörnet. Tummen upp!! Vi pratade lite om hemsida osv idag i skolan, KLART får du betalt.. Vi ska ha designen klar på ett ungefär, en kladd eller vad man ska säga om ett par veckor, dvs lite innan vi slutar sen kan man arbeta mer på sidan hon vill bara se att man kommit in på den och den är öppen! Jag har ju mina ideer som du vet, en sådan skiftande bild hade varit ballt som fasen!!

2009-02-05 @ 19:10:44
URL: http://miirre.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0