Söndag (:

Ja, idag är det söndag och jag är på bra humör! Vädret bidrar till mitt glada humör. Det är sol, snön ligger kvar och det är lagom kallt ute. Nere i centrum är det slask redan, men här uppe där jag bor ligger snön fortfarande på marken. Me like!

oscar.com
I natt är det Oscarsgalan. Kanal 9 sänder hela galan med start 23.55. Jag ska inte sitta uppe och titta på den. Det kommer jag inte att orka. Tycker att galan brukar vara ganska seg, så jag brukar bara se på sammanfattningen. Funkar lika bra.

Jag insåg just nu hur lite film jag sett det senaste. Har knappt sett någon av filmerna som är nominerade till en Oscar - mycket dåligt! Jag håller i alla fall mina tummar för att Heath Ledger tar hem en Oscar för sin roll som Jokern i The Dark Night, det är han verkligen värd.




Kommentarer
Postat av: louise

Absolut, synd bara att han är död. Han gjorde den rollen helt sjukt bra!

2009-02-23 @ 10:00:30
URL: http://loajjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0