Sleeping with the enemy.

När jag är irriterad, rastlös eller stressad så biter jag ihop mina käkar. Utan att tänka på det. Det har jag tydligen gjort nu ett tag, för nu har jag huvudvärk efter spänningarna och väldigt ont i käkarna. Inte jätte smart direkt.

Jag har varit vaken i fyra timmar, och det känns väldigt segt. Jag har gjort supergod mat idag. Honungsmarinerad kalkonbröst (fick det av min chef i somras) och rotfrukter som jag kört i ugnen. Supergott, verkligen!

Det börjar bli mörkt nu upptäcker jag. Ska ut och gå en sväng senare.
Håller på att göra om min blogg just nu, och det går framåt. Hoppas att det kommer att se bra ut, sitter med Firefox och Explorer och jämför minsta lilla ändring.

Vi får se hur det blir.
Snart är det Miami Ink och glasstajm!

Jag vill tatuera/pierca mig - nu!

"I can't live without you - and I won't let you live without me"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0