Playa del sol

Sitter och kollar lite på Playa del sol, jag gillar den serien, wonderful. Blir inte alls sugen på att bada eller så, nej då. Jag fördriver tiden lite, ska snart ner till skolan. Väntar på att de båda A:na ska vara klara på stan med att ragga jobb.

Funderar på att faktiskt gå ner till stan idag, och jag tror nog att jag ska bege mig nu. Tyvärr är det ingen sol, mest mulet, så ja ghoppas att det inte börjar falla något blött ifrån himlen.

När jag kommer hem måste jag plugga mera matte, och lite annat smått och gott. Nu ska jag lägga lite brev på posten.
Ha en bra dag!


Gustav, Bill, Tom och Georg <3

Har lyssnat på Tokio Hotel hela morgonen, helt underbart att vakna till dom.
Längtar, längtar efter deras kommand album. Ska bli så spännande att se vad dom har hittat på denna gången!
Dessutom vill jag ju åka och se dom spela någonstans! Helst nu!!
Dom får hålla mig sällskap ner till skolan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0