På bra humör!

Yes, har pratat med Mirre lite på msn, och det gör mig alltid på bra humör. Har fått reda på vad temat under min sminkning är, men vet inte om jag får berätta det. Men det kommer att bli SJUKT coolt, och jag ser verkligen fram emot det. Ska bli så himla roligt!

Sitter och slötittar på tv och pratar med bror på msn. Jag har blivit en jävel på msn nu, var i princip aldrig någonsin inne på msn innan jag lärde känna alla dessa underbara nya människor. Haha.

Börjar tolv imorrn - NICE.

Funderar på att börja på en illustration, men det får nog vänta lite till.

Kommentarer
Postat av: Nicole - en blondins syn på saken!!

ne det kostar ju lite att resa men men, e värt vart enda öre!! jag vill se dom här i sverige såklart, tyskland, canada, danmark, ja lite var stans...läste tyska i skolan som tur e men den sitter långt inne må ja säga, minnet e kort =/ men så e ja 25% tysk så kan fråga pappa när ja inte fattar :)

2009-02-25 @ 21:41:44
URL: http://luxurypink.blogg.se/
Postat av: Sarah

Du kommer bli en redig pudding. hon är grym! vilket datum skulle du komma ner? :)

2009-02-26 @ 10:56:36
URL: http://sarriis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0