Oops.

Ska inte klaga över att Alex och Anna inte varit hemma i helgen. Under hela mars månad (som det ser ut nu) kommer jag bara tillbringa en helg i Jönköping. Haha.

Håller på att kolla över min ekonomi för nästa månad, och jag måste skicka ett sms till min kusin och tala om för dom att jag inte kan hjälpa dom nästa vecka :S hatar sånt, men jag vet att hon kommer att förstå.. Ska skriva en inköpningslista också, det börjar tryta på lite allt möjligt i lägenheten nu. Mest hushållspapper och toapapper (:

Nice.
Nu ska jag se på Familjen Annorlunda, och njuta av att jag inte är någon av dom familjerna. Sen blir det Gossip Girl och Miami Ink, Bones.. Sen går det en massa filmer också, får se vilken det blir.

Får se om vi hörs sen, annars skriver jag garanterat något imorrn då jag är i skolan :D
Küss

Dagens låtar: You can't always get what you want - Rolling Stones, Durch den monsun - Tokio Hotel, When I grow up - Pussycat Dolls


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0