Nur Herzen Im Sturm

Morrn! Sitter och tittat på nyhetsmorgon på tv4. Per Morberg lagar mat. Jag har väldigt svårt för den människan. Jag vet inte vad det är med honom, men jag gillar honom inte.

Det är fredag idag, och ikväll ska jag göra lasagne (: Me like!

Hittade en bild på en bil som jag blev lite kär i, en 1968 Chevrolet Camaro

Sjukt snygg bil.

Nu ska jag göra iordning lite mackor och frukt som jag ska ha med till skolan, ska till gymmet först och sen blir det projekt större delen av dagen. Händer nog inget speciellt ikväll då Anna Panna flyr staden. Åh, idag ska jag köpa mjölk och salmiakbalkar - det kan jag unna mig en fredag som denna!

Kommentarer
Postat av: Nicole - en blondins syn på saken!!

du har inte bara bra musiksmak ser jag :)

2009-02-27 @ 13:49:38
URL: http://luxurypink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0