Musik

Ja, istället för att lägga upp texten på speciella låtar som slumpas fram på min iPod så tänkte jag lägga upp en lista istället. Så om ni vill så kan ni ta hem låtarna, läsa texter eller göra vad ni vill.

Låtarna jag lägger upp är låtar som på ett eller annat sätt påverkat mig, låtar som har eller som fortfarande betyder mycket för mig, och väcker speciella minnen eller känslor.
Jag delar med mig av mig min musik. Varsågoda.

  • Goodbye my lover - James Blunt
  • What difference does it make - Poets
  • Painted by numbers - The Sounds
  • An deiner seite (Ich bin da) Live - Tokio Hotel
  • Bara om min älskade väntar - Nationalteatern
  • Born in the U.S.A - Bruce Springsteen (ULLEVI 4/7 2008 - oförglömligt!)
  • Ana's song (open fire) - Silverchair
  • I'm your man - Leonard Cohen
  • Vykort ifrån Rio - Charta 77
  • Not while I'm Around - Ed Sanders - från Sweeney Todd soundtrack
  • Ompa till du dör - Kaizers Orchestra
  • Don't Stop me now - Queen
  • Det vackraste - Skumdum
  • I'm gonna be (500 miles) - The Proclaimers
  • The day that I die - Good Charlotte
  • 99 luftballons - Nena
  • Jimmy Dean - Troll
  • Vertigo - U2
  • I want to break free - Queen
  • I'll be there for you - Bon Jovi
  • Meaning of life - Monty Python
  • Hallelujah - Rufus Wainwright
  • Lilla björn och lilla tiger - Charta 77
  • Heilig - Tokio Hotel
  • Rockstar - Nickleback
  • Edge of the Earth - 30 seconds to mars
  • José - Lee Hazlewood
  • Man in Black - Johnny Cash
  • Om du tvekar - Sarek
  • The weakness in me - Joan Armatrading
  • Stirb nicht vor mir - Rammstein
  • Vain Glory Opera - Edguy
  • Hilf mir fliegen - Tokio Hotel (Ja, i princip alla TH låtar egentligen)
  • Untitled - Simple Plan
  • 4 sekunder - Magnus Uggla
  • Sheena is a Punk Rocker - Ramones
  • 'til we die - Slipknot
Nu är jag klar med min banner, den blev inte bra, men den är gjort i alla fall. Nu ska jag bara skriva en kort rapport, sen ska jag dra mig hemåt och lägga mig i min säng och läsa. Äta lite också, och ikväll ska jag ladda hem Visual Studios och försöka komma igång med det.

Vi får se när vi hörs igen.

Kommentarer
Postat av: malin

sv: Men vad roligt att du gillar min blogg, vad glad jag blir ! :) Men ajg tycker att din design var jättesnygg oxå.



Det här med firefox och explorer är irriterande. Det är faktiskt så att Explorer läser nästan alla sorts kodningar, medans att firefox bara läser "korekta" koder. Så kolla igenom din stilmall för att se om du hittar några fel. Kan vara så litet som ett tecken.



hoppas att det löser sig, kram =)

2009-02-04 @ 15:33:05
URL: http://malinsofiacalmebring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0