''May the wind always be on your back and the sun upon your face and may the winds of destiny carry your aloft to dance with the stars.''


ett par av världens finaste händer.

Ikväll ska jag till Sandra i Mariestad. Vi ska dricka vin, äta choklad och frossa i massa Johnny Depp filmer. Elin och jag ska ses på stationen och sen ska vi gå hem till Sandra, jag tror att jag hittar. Jag har varit där en gång med bil, och då kom jag ifrån motsatt håll, men vadå? Hur svårt kan det vara?



Som Roux i Chocolat.... behöver jag säga mer?



Åker runt fyra och är hemma imorrn runt tre tiden misstänker jag. Minns inte riktigt vad det stod på biljetterna. Imorrn blir det fest hos Alex och Fredde. Jag har en snäll mamma som gav mig en vodkaflaska som tack för hjälpen på deras fest. Jag gillar't. Blir ingen utgång dock, eftersom hälften av oss som ska närvara är panka (typ jag och Anna).

Nu måste jag packa det sista, och vänta på att anna ska komma med min jacka och mina grejer.
Hörs imorrn!
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0