Klaaar!


Jag i somras innan min brors utspring
(ja, jag kan bli brun)


Blev precis klar med min planering! Insåg förut att jag bara hade jätte lite kvar, så det var lika bra att få det gjort! Ska lämna in den imorrn efter att ha läst igenom den en sista gång.

Hmm.. imorrn ska jag upp runt tio och åka till gymmet. Anna och Alex är i Kalmar respektive Hässleholm så dom kan inte följa med mig ):

Jag ska passa på att gå i affärer (läs: gå till ICA) och köpa häftstift så att jag kan få upp en Tokio Hotel plansch över min säng. Jag tror att den skulle passa väldigt bra där, och då jag inte har några bilder på dom i mitt rum (förutom på kylskåpet då) så tyckte jag att det var på tiden att flänga upp en affisch. Jag brukar inte ha affischer på väggarna, tycker bara att det är jobbigt. Som liten rev jag alltid sönder dom, inte med flit. Jag fastnade bara i dom och rev sönder dom.

Skulle vilja åka till IKEA också, men känns rätt värdelöst eftersom jag inte har pengar. Jag kanske unnar mig en pizza för mina sista pengar. Eller en kebabtallrik, det vore det fasemej värt. Fem dagar kvar tills vi får pengar! Weho!


Nu ska jag lägga mig. Nu är det fredag!
Küss

Kommentarer
Postat av: [Leonita] & Egzona

Sv: Jag älskar den bilden på Tom! Och ja, dreads är så himla fint! När jag var cirka 11 så skulle jag skaffa dreads, men damen som skulle fixa det på mig trodde att jag kanske inte skulle kunna ta hand om de..

2009-02-20 @ 16:57:18
URL: http://leonitaegzona.blogg.se/
Postat av: [Leonita] & Egzona

Och jätte fin bild på dig (:

2009-02-20 @ 16:57:35
URL: http://leonitaegzona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0