Jisses..

Jag har varit ifrån bloggen i ungefär en dag, och när jag loggar in på bloggkoll.se har jag över 150 nya blogginlägg att plöja igenom. Ni är bara för underbara (:

Känns lite konstigt att jag redan varit vaken i 1,5 timme, men jag är inte mycket piggare för det. Har ont i huvudet och känner mig väldigt slö! Men ska ta tag i lite saker jag måste få klart.

Det ryktas om att Tokio Hotel inte kommer att släppa sitt album förren i maj/juni. Det skulle inte vara tråkigt att ha det i handen just nu, men det är skönt att veta att dom jobbar på för fullt och har massa material som gör att dom måste skjuta upp allting. Shit vad jag längtar till deras Europaturné!!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Du då är vi två om att längta efter både album och turné :) jag har lagt upp bild på tatueringen nu. Ser lite knepig ut för den är tagen med mobilkameran

2009-02-11 @ 13:04:11
URL: http://sarriis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0