Jag gör vad som helst för att slippa ta tag i disken.

Min disk har legat i diskhon i över en vecka. Det är äckligt. Det börjar lukta konstigt och därför måste jag diska. Jag har hällt upp diskvatten nu så att jag verkligen måste. Men nej, nu skuttar jag runt i lägenheten och sjunger Ååååh Kristina, guldet blev til saaaaaand! Vilket är den enda strof jag kan på den låten. Den är fasen riktigt bra! Jag måste verkligen säga det.

Jag har ett par korpar utanför mitt fönster. Jag har alltid gillat korpar, dom är väldigt vackra. Eller ja, det är nog inga korpar utan kråkor. Dom sitter och knackar på mitt fönster och jag vill skjuta dom.

vi hade en galen kråka hemma i blomberg när jag var mindre. Den flög omkring och knackade på allas fönster och flög in i fönstren och sånt. det var inte riktigt frisk, och nu ska jag ge disken ett ärligt försök.. suck!

Phantom of the opera har SJUKT bra musik. Ville bara säga det.
Nu är det disk, jag lovar. med O.

dare you trust the music of the night?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0