Ich warte nur auf dich

I’m sorry about your Porsche
I can replace the Porsche. I can’t replace you. You need to be more careful

Försökte hitta lite inspiration på diverse sidor. Inspiration till vad som helst. Men hittade inget roligt denna kväll. Satt och kollade på bilder på Tokio Hotel, och jag lyckas alltid hitta bilder som jag aldrig sett förut, men idag kände jag igen allihopa. Illa.

Jag har inte tänkt så mycket idag, det är ganska skönt. Jag måste vila mitt lilla huvud ibland. Måste börja boka biljetter till alla resor också.

Flashback
Sofia, Man måste öppna sig för att det ska fungera, det hjälper inte att tiga som muren.”
Jag vet, men det är inte så lätt
Jag ger dig en tid här, så får du komma tillbaka, så kan vi prata om det då
Jag vill inte!
Försök

Nu ska jag stänga av datorn. Ta hand om er. Vi hörs.

Ich warte hier

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0