Guten nacht!

Nu ska jag släcka ner för dagen. Ska sätta mig i soffan och se slutet på Lock, stock and two smoking barrels, som jag gillar väldigt mycket. Första gången jag ser den och folk har tjatat på mig att jag måste se den! Måste se den en gång till utan att jag sitter vid datorn. Har typ sett halva filmen :S

Ska upp och träna med Alex imorrn, och hon känner mig väldigt väl. Då jag hittade min telefon så såg jag att hon skickat sms till mig där hon frågade om jag ville följa med henne på en promenad. Det var klockan fyra.

Jag skickade följande klockan 21.22:
Aha, min telefon har varit borta, så jag såg inte ditt sms förrän nu..

21:23 svarar hon:
Jag misstänkte det :-P

Som sagt, det är väl tur att hon känner mig så väl som hon gör. Annars skulle hon väl trott att jag var död eller något.

Har ändrat lite smågrejer på bloggen, som ni kanske ser. Glöm inte att kommentera bilden på Tom. Känner jag er rätt så är jag ganska säker på att ni inte kommer att göra det i alla fall, även om jag påminner er (:



<3

Med detta säger jag god natt.

Kommentarer
Postat av: Linda & Amanda

tacktack :D <333

2009-03-01 @ 00:52:08
URL: http://lovebyhodmans.blogg.se/
Postat av: cellious

Gud vilken härlig blogg du har, känner sig riktigt välkommen när man kickar in här ;) ahha (: !!







sitter och funderar på bilder och sånt så jag återkommer, hoppas du får en bra dag Kram kram kram kram kram !!!!

2009-03-01 @ 10:16:03
Postat av: Iza

SV: Oh, jag tror det var ett ganska bra tag sen man kunde skicka in en bild tyvärr :P



Jag rekommenderar stark den här bloggen som enbart innehåller all ny fakta mm om TH:

http://kaulitzandthegs.blogg.se/



Man missar nästintill ingenting om kollar den lite då och då x) Jättefin blogg du har iaf!

2009-03-01 @ 13:27:12
URL: http://reachthesky.blogg.se/
Postat av: werf

PKYKOPAT ARSEL !! SLUTA HA SÅNNA BILDER PÅ BILL !!! FÖR HELVETE !?

2010-10-28 @ 10:03:46
URL: http://sdfsfdsdf

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0