God morgon.

Vaknade för 30minuter sen. Nej, jag gick inte till skolan. Kunde inte somna igår och låg bara och vred mig. Vid halv två gick jag upp och satte på Little Miss Sunshine, och den sitter jag och tittar på nu i väntan på att gå till bussen. Anna och Alex stannade också hemma tydligen och vi ska snart åka ner till gymmet.

Inatt sov jag i mina mjukisbyxor, raggsockar och tjock huvtröja och jag frös inte! Och jag blev inte ens så där svettigt äckligt varm heller, utan höll samma temperatur hela natten och när jag vaknade på morgonen höll jag inte på att dö. Fattar ni hur kallt jag har det?

Sitter och granskar illustrationen av Tom Kaulitz som jag gjorde igår, och jag måste säga att det är en av de bättre bilderna jag gjort. Jag blev riktigt nöjd faktiskt. Den bilder där han pekar och skrattar har alltid varit en stor favorit och var en av de första bilderna jag såg på honom.

Men jag måste sluta måla av Tom och Bill, känns som att det blivit lite för mycket nu, eller? ;)
Nu måste jag borsta tänderna och klä på mig. Vi ska ses om tio minuter.

Hörs senare.

Kommentarer
Postat av: Emma Damm

Cool kommentarsruta! Kika gärna in på min konstnärsblogg. Jag postar bland annat olika kändisporträtt och säljer även egendesignade linnen :-)

2009-02-18 @ 10:05:38
URL: http://emmadamm.blogg.se/
Postat av: Sarah

Jaså? ville du verkligen göra det och orkar du? busy woman :) hehe vi kan ta det på msn ikväll, eller så kan du bara välja en om du vill. Tack för dina fina kommentarer, du är söt!

2009-02-18 @ 11:52:06
URL: http://sarriis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0