Girls don't like boys, girls like cars and money.

Jag är lite irriterad. Mitt hemside program funkar inte, och jag hittar inte skivan så jag kan inte installera om det. Jag orkar inte ladda ner det. dessutom tror jag att anna fortfarande har min skiva - aha!

Annars är jag fortfarande jätte glad. Jag hoppar omkring, dricker o'boy och ser just nu på Casanova på Tv. Heath Ledger är väldigt bra i rollen som Casanova - me like.

Håller på att skissa lite på olika layouter i photoshop, till bloggar och till hemsidor. Det är otroligt kul, och när jag tror att jag har noll inspiration så överraskar jag mig själv med nya idéer. Det är skönt att det är så, att det inte är helt stillastående.

Imorrn ska jag åka till skolan och sitta med Flash större delen av dagen. Ska göra en reklambanner som ska vara klart på torsdag. Det borde jag hinna.

Nu ska jag blanda till lite juice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0