Frukost!

Ja, jag vaknade för en timme sen, halvt död - som vanligt. Just nu äter jag världens nyttigaste frukost. Makaroner, ketchup och dressing. Ja, jag vet - men jag var så sjukt hungrig att jag skulle kunnat döda någon. Så hungrig att jag mådde illa. Nu mår jag dock ännu mer illa, men jag vet inte om det beror på dressingen eller inte. Nevermind!

Ska snart ut med anna i snön och fota lite utomhus bilder.
Här kommer lite bilder ifrån igår. Ni som hängt med ett tag vet att jag hatar att vara med på kort som jag inte tagit själv. Men Anna lyckades ta riktigt fina bilder på mig (fick några riktigt snygga på henne också!). Tack, babe!! Jag har inte ändrat så mycket, bara kontrasten. Blev riktigt nice!




Anna bad mig tänka på en banan..
Älskar dom skorna, måste klacka om dom...


Mina ben ser smala ut, whoa!


Min älskade jacka som jag haft i flera år.
den är verkligen bäst, och jag köpte den istället för en skinnjacka,
då denna var sjukt mycket billigare ;)


btw, vill någon ha mina höfter så är det bara att säga till.
dom är till salu.





Nu ska jag lägga in ny musik på min ipod, packa lite snabbt inför helgen och sen kila över till annanas.
Skriver ett inlägg senare. 'til then - KÜSS!

ska svara på era kommentarer senare/imorrn

Kommentarer
Postat av: jessica

Riktigt fina bilder, gillade den tredje mest! :)

2009-02-13 @ 13:05:14
URL: http://jessicaek.blogg.se/
Postat av: Leonita & Egzona

Så fina bilder! :O

2009-02-13 @ 16:52:29
URL: http://leonitaegzona.blogg.se/
Postat av: MIRRE

så fina bilder! ;D

2009-02-14 @ 17:16:50
URL: http://miirre.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0