Don't stop me now, I'm having such a good time

Under den senaste tiden känns det som om jag spottat mig ur olika headers till min blogg.

vissa blev äckligt snygga så att jag t.o.m förvånade mig själv, vissa blev mindre bra.

Tänkte i alla fall lägga upp några av de senaste, alltid kul att ha och titta på. Vill ni se vad jag gjort ännu längre tillbaka ska ni klicka er vidare till detta inlägget.




okej, det var inte så många som jag trodde, jag har gjort ytterligare tre-fyra stycken com jag inte publicerat, eftersom jag blev så totalt missnöjd med dom. Nu ska jag hänga min tvätt, äta lite mat (har varit dåligt med det idag) samt kolla på en brittisk dramadokumentär om Casanova på åttan. Har för mig att det var helt okej sist jag såg den.
Küss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0