Dieses lied ist nur für dich

Åh, jag är på så fruktansvärt bra humör! Jag studsar upp och ner på stolen som en boll och har en konstant leende på läpparna hela tiden. Jag jobbar på en hemsida, och allt går jätte bra, för att inte kunna programmet nåt vidare så går det väldigt bra. Och det är riktigt skönt. Ska snart renskriva det jag hunnit på planeringen och se hur långt det blir på datorn. Det lär inte bli mer än en halv sida.

Det är onsdag idag! Shit! Jag trodde att det var tisdag! Det betyder att jag verkligen måste skriva klart större delen av planeringen idag. Shiet.

Jag ska ta en glas exotiska nektar (har blivit bisatt av det igen, mormor bjöd mig alltid på det när jag var liten!) och äta en macka, sen ska jag nog gå ut och gå en sväng också. Skönt med en promenad på kvällen, rensar hjärnan.

Kommentarer
Postat av: LINA

sv: ja men de kanske du kan få hahahha

2009-02-18 @ 18:15:03
URL: http://missinna.blogg.se/
Postat av: Anna

Det är så skönt när man får en dag då allt känns toppen och allt man tar sig för går vägen, njut!

2009-02-18 @ 21:57:40
URL: http://nyckel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0