Dienstag

Som vanligt när jag vaknade i morse trodde jag att det var måndag idag. Det var dessutom snorkallt i morse. Jag hade dock inga som helst problem med att gå upp i morse, och det var lite galet (:

Igår gjorde jag fläskpannkaka. Den blev inte jätte bra, men inte heller helt misslyckad, jag är väldigt impad för att vara första gången. Fick inte alls samma konsistens som pappas brukar få, och spakade inte alls lika gott, men vilken mat smakar lika bra som ens föräldrars?

Jag lyssnar väldigt mycket på filmmusik nu. Min iPod blev nyss laddad med Pirates of the Caribbean: Curse of the Black Pearl, Hairspray (älskar Good morning Boltimore - det gör mig alltis så glad!), Tansformers och Sweeney Tood. Jag älskar soundtracks! Alltid.

Idag hade vi Multimediaföreläsning (dvs. Flash) och han gick igenom vårat kommande projekt som ska vara klar om en månad. Jag ska göra en hemsida, och jag har redan en bild på hur det ska se ut, och det underlättar otroligt mycket. Det ska bli riktigt kul!! Åh, det kommer att bli stressigt, men åh, hoppas att resultatet blir minst lika bra som i mitt huvud. Ska börja skriva på planeringen nu tänkte jag.

Vi hörs senare ikväll, ni är bäst. Tack för att ni kommer tillbaka om och om igen (:

Mitt Schema denna veckan. Helt okej.
Onsdag
08:00 - 09:45 Gränssnittdesign Föreläsning

Tordag
08:00 - 11:45 WebbDatabas Föreläsning

Fredag
13:00 - 16:45 Gränssnittdes E2428, E2432 CAnd, ScMa Laboration

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0