Be my mirror, my sword and shield.

Jag är lite sur för att mitt Dreamweaver inte fungerade. försökte installera om det, men icke!
Ska försöka ytterligare en gång till nu tänkte jag, håller tummarna för att det fungerar denna gången!

Idag har jag varit sjukt seg. Det jag lovat mig själv att göra i helgen har jag inte gjort (förutom tvättat) och jag har legat och läst och kollat på Canadas next top model. Jag var iofs och tränade idag också, det var väldigt skönt.

Jag kollade på gamla bilder förut och jag längtar verkligen till sommaren! Samtidigt inte, eftersom jag inte vet om jag kommer att ha jobb eller inte, men jag hoppas på det bästa.

Nu ska jag dricka o'boy.



Pågående projekt (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0