So let me hear the echo of your footsteps and let me feel your fingers through my hair. I’m trying hard to fill these open spaces and end up counting hours you’re not there

Om du känner någon gång för att gråta, ring mig. Jag kan inte lova dig att skratta, men jag kan gråta med dig. Om du någon gång vill rymma härifrån, var inte rädd för att ringa mig. Jag lovar att inte stoppa dig, men jag kan rymma med dig. Om du inte känner för att prata med någon så ring mig, jag lovar att vara tyst. Men? om du ringer och jag inte svarar, skynda dig då, för jag kanske behöver dig denna gång.

Jag tänkte skriva något personligt efter denna texten, men det tänker jag inte göra. Dels för att jag inte kom på något bra, och dels för att det bara skulle bli jobbigt. Texten ovan skickade en vän till mig för några år sedan. Han betyder mycket för mig, och jag är så glad för att han finns i mitt liv - från och till. Utan honom vore jag ingenting. Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0