All the lies, you've been hearin' baby they're all true

Aj då, jag var så väck igår att jag inte ens minns att jag suttit vid min dator. Men nu såg jag att jag publicerat ett blogginlägg. Läskigt.

Idag var jag på en föreläsning i skolan, men jag var inte så där jätte närvarande. Kände mig rastlös och att panik höll på att bryta ut så jag satte mig och lyssnade på Tokio Hotel och Mimikry. Det fick mig lugn igen.

Det är full rulle nu i skolan. Vi ska göra två hemsidor på mindre än tre veckor. En i Flash och en i Visual Studios. Sitter just nu i Photohop och skissar på den som jag ska göra i Flash. Den kommer jag att lägga upp på Internet sen när den är klar, så att ni kan titta på den. Den kommer att bli riktigt bra, om det nu blir som jag tänkt mig. Samtidigt som jag gör det sitter jag och försöker lösa ett problem som uppstått på en hemsida i Visual Studios. Jag har försökt allt jag kan komma på, men kom just på ett annat sätt som jag inte testat ännu. Hoppas att det fungerar!

Jag har lyssnat på Lady Gaga det senaste (ja, Alex - du läste rätt). Men bara en låt och det är Paparazzi, jag gillar den låten väldigt mycket faktiskt. Jag blev förvånad själv.

Imorrn ska jag till skolan i två timmar, sen ska vi åka på shoppingresa med Anna, Alex, Andreas och Nadia till MAXI och handla mat. Sen hem, sen träna och sen till skolan igen för att ha projektmöte. Låter inte alls tajt.

- stay tuned

Kommentarer
Postat av: Anna

Lustigt, jag har också fastnat för just den låten. Jag har väl inget emot hennes andra låtar men ingen av dem har fastnat, bara Paparazzi.

2009-02-24 @ 21:04:20
URL: http://nyckel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0