World behind my wall Video!

Jag kan inte sova. Jag satte igång datorn igen och gick in på tokiohotel.com och såg att videon kommit upp. Jag har precis sett klart den. Jag gillade den. Den var vacker.

Att dom blandar ett framträdande med backstage klipp är underbart. Jag älskar när dom gör så. Det funkade bra till By your side, och jag förstår deras tanke till varför dom valde att göra så även här, men jag hade hoppats på att dom skulle gjort en slags historia av det. Någon slags handling i videon.

Men man blir alldeles varm i hjärtat när man ser killarna skratta och ha kul. Att man får se att dom faktiskt är helt vanliga människor, som bara har ett fantastisk häftigt, roligt och ibland väldigt tröttande och krävande jobb.

Det blev en del eld, och det är bland det vackraste jag vet. Tom har för övrigt en väldigt snygg bil.

Jag skulle vilja skriva mer om vad jag gillar och inte gillar i videon, men orden vill inte sammarbeta med mig, jag vill kunna analysera mera, men jag är dålig på det. Det är någonting som jag måste träna mer på.

Men så länge kan jag bara tacka Tokio Hotel för deras underbara musik som lyckas gå rakt in i hjärtat varje gång man hör den. Jag faller för deras musik om och om igen. Tack så jätte mycket!







fina pojkar ♥
screens (hatar screens egentligen) by me.

Kommentarer
Postat av: Mariam

worth the wait!

2009-12-15 @ 13:59:00
URL: http://starringmariam.blogg.se/
Postat av: Sofia

Älskar videon, den är så fin!

2009-12-15 @ 17:04:11
URL: http://sofiacharlotta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0