What a beautifull wetta, nice, nice, nice

Jaow, jag har varit duktig och lagat mat till mig och mor idag. Min paradrätt: köttfärsås och spaghetti. Det blev suppergott!

Ska snart in till skara en stund. mams ville gå i någon affär och jag är snäll och följer med. ska försöka smuggla med mig en vettig skiva ut till bilen också.

lyssnar på staten och kapitalet med älskade Ebba Grön och jag kan inte med ord beskriva hur mycket jag älskar thåströms röst.

Ikväll kommer det upp två nya designer också, skönt när det flyter på. Neh, nu måste jag bege mig. Ska upp till mina kusiner lite senare också, Elin är här och hälsar på, så jag måste ju träffa henne. Även om jag kommer att träffa henne på julafton och juldagen så vill jag träffa henne nuuuuuuuuuuu! har inte träffat henne på veckor!

hörs ikväll suckers!

Kommentarer
Postat av: Mariam

Duktig du är som lagar middag!

2009-12-22 @ 16:52:27
URL: http://starringmariam.blogg.se/
Postat av: Sheriilyn

Alltså shit, jag gick runt och grät i typ en halvtimma efter att jag läst din kommentar. Satt och grät vid matbordet to.m och min lillasyster satt och klappade på mig. Hela den här dagen har varit jätte jobbig och jag var inte alls beredd på så fina ord, det bara brast.

Nu mår jag mycket bättre. Tack<3<3<3

2009-12-22 @ 20:15:25
URL: http://sheriilyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0