Tom Kaulitz

har ju inte ritat av honom sedan han gjorde sig av med sina dreads. Här kommer därför en bild som jag jobbat på i några timmar. Hoppas att ni gillar den lika mycket som gör. Kommentera gärna!


Tom Kaulitz, Illustrator CS3

ca. Två timmar.

 

Ska berätta en liten rolig sak när jag ritade denna (och trodde att jag var klar). Jag hade ritat piercingen, som jag ALLTID glömmer annars när jag ritar Tom. Men något annat fattades.. Jo - håret. Jag hade glömt att rita hans fina hår. Så här ser Tom ut skallig (är fullt medveten om att det inte är en speciellt smickrande form på hans huvud):


det märks inte att jag gillar att rita tvillingarna kaulitz va? Neh?

Kommentarer
Postat av: Mariam

ooohhh fin den blev!

2009-12-04 @ 11:52:50
URL: http://starringmariam.blogg.se/
Postat av: Sheriilyn

Jätte fin blev den!!

2009-12-04 @ 17:38:37
URL: http://sheriilyn.blogg.se/
Postat av: Siri

Den är jättefin. Gillar speciellt ögonen på den här bilden Så levande =)

2010-01-18 @ 18:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0