Sofias önskelista 2009/2010

Vi har bestämt att vi inte ska köpa julklappar till varandra i år. Bara en gemensam var till hela familjen, vilket passar mig utmärkt.

Men, tänkte ändå skriva en önskelista, bara för sakens skull. Eftersom jag snart fyller år också (:


Jag börjar med det skapligt realistiska då;
  • En ritplatta till min dator
  • Pengar är alltid välkommet.
  • Presentkort i någon media affär är också populärt. Även presentkort på kläder.
  • Filmer
  • biocheckar
  • Skivor (Inga Tokio Hotel, Johnny Cash, Simple Plan eller Thåström. Har typ allihopa)
  • Live DVD:er (Rammstein Live aus Berlin, Iron Maiden Rock in Rio)
  • En bas
  • En aukustisk gitarr
  • Biljett till Thåströms spelning i Göteborg.
  • Lejonkungen på DVD
  • slutna hörlurar
  • boken: Släpp ingen levande förbi av Peter Handberg
  • boken: Annie Leibovitz på uppdrag av Annie Leibovitz
  • En Macdator. Liebe.
  • En resa till Nya Zeeland
  • En elfiol skulle vara trevligt.
  • en Ford mustang '56
  • iphone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0