Scrubs

Kollar på scrubs på sexan (älskar't!). ska snart gå och lägga mig och försöka vakna i någorlunda okej tid imorrn. Imorrn ska jag svara på diverse mail, och jobba med lite designer.

Ska även få min kusin Anja att kolla på Sin City - tro det eller ej - men kvinnan har inte sett den!
Har haft en helt okej dag idag faktiskt. Vaknade vid nio för att kolla om fikan som jag tänkte ta med min vän blev av eller inte. Det blev den inte, så jag somnade om och vaknade klockan ett istället. Gick upp och plöjde igenom Inglorious Basterds. Gick ut och gick - svinkallt och sen gick jag upp till mina kusiner och spelade spel.

Jag är sjukt sugen på knäckebröd och ost. Men det får vänta till frukosten imorrn. Eller nej, förresten..

Londonfakta: fick ett sms ifrån min bror i london om att det var 5cm snö och tågen slutat gå pga. snökaos.
Jag älskar England.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0