Sammanfattning av år 2009

Gjorde du något i år som du aldrig gjort för?
Hmm.. inte som jag kommer på just nu.

Höll du några av dina nyårslöften?

Ger aldrig nyårslöften.

Blev någon av dina vänner förälder i år?

Jajemän!

Dog någon som stod dig nära?

Nej

Vilka länder besökte du?

Italien, Danmark (:

Är det något du saknar år 2009 som du vill ha 2010?

Mera konserter!

Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?

Vet inte. Lägger aldrig speciella datum på minnet.

Vad var din största framgång 2009?

Hmm... tråkigt att svara samma sak som förra årets lista, men jag får nog göra det ändå.
"Att jag fått förfrågningar angående designer och fått diverse småjobb antar jag (:"

Största misstaget?
Kommer inte på något så där just nu..

Har du varit sjuk eller skadat dig?

Skadat mig har jag gjort många gånger, men inte allvarligt.

Bästa köpet?

Min iPod touch, i Love it.

Vad spenderade du mest pengar på?
Resor och mat

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Ja, absolut! Mina vänner har bidragit till att detta året blivit väldigt bra.

Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2009?

Finns många bra.. Men alla låtar på Humanoid albumen är några av dom.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Gladare!

Vad önskar du att du gjort mer?

Varit modigare.

Vad önskar du att du gjort mindre?

Gömt mig.

Hur tillbringade du julen?

Men min släkt och familj i Blomberg.

Blev du kär i år?

Ja, i massa ny musik.

Favoritprogram på tv?

Scrubs, 2½ men, Allo Allo

Bästa boken du läste i år?

Heroin Diaries - Nikki Sixx

Största musikaliska upptäckten?
Rise Against, The All-American Rejects, Paramore och Anberlin

Något du önskade dig och fick?

Nej, men å andra sidan önskade jag mig inget i julklapp. Får en skidresa under en helg i slutet av januari.

Något du önskade dig men inte fick?



Vad gjorde du på din födelsedag 2009?

Den tillbringades med mina vänner här i jönköping.

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?

Ja, absolut. Men jag är ganska nöjd med detta året som det var.

Hur skulle du beskriva din stil år 2009?

"Det som ligger framme"

Vad fick dig att må bra?

Många av mina vänner och den musik jag lyssnar på.

Vem saknade du?
Jag saknade mina vänner som jag träffar alltför sällan.

De bästa nya människorna du träffade?

Mirre, Cici, två av de bästa och roligaste människorna som finns <3

Årets hetaste?
Johnny Depp.

Årets besvikelse?

Hmm.. kommer inte på något nu..

Årets bästa?

Alla spontana små resor jag gjort där jag hälsat på vänner, plus alla konserter och sådant jag varit på. It keeps me going.

Årets snällaste?

Citerar mig själv ifrån förra årets lista:

"Finns många som varit jätte snälla mot mig. Även om jag inte alltid förtjänat det.
Ni vet vilka ni är, och tack ska ni ha."

Detta var det sista för i år.
Ses nästa år.

So long suckers.

Kommentarer
Postat av: Zizi

Gott nytt år! :)



Jag kommer nog sno din lista nån dag frampå här. Om de är ok? :)

2009-12-31 @ 16:56:11
URL: http://zizi.blogg.se/
Postat av: Sheriilyn

svar: Ja, det är underbart vackra kläder! Det är synd att det är så dyrt när man inte kan ha på sig det till vardags. :P



Okej, vad kul! Inspirations-kategorier är alltid roligt :D



Gott nytt år! <3

2009-12-31 @ 17:10:29
URL: http://sheriilyn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Oh vad glad jag blev! De värmde Sofia! Tycker så mycket om dig <3

2010-01-01 @ 16:37:18
Postat av: lovisalöwenborg

den snor jag ;) kul att läsa.. får du mina mail?

2010-01-01 @ 16:51:25
URL: http://lovisalowenborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0