Lyckopiller

  • Charlotte kommer till mig i helgen
  • Viktor kommer (förhoppningsvis) hem till min födelsedag och firar den tillsammans med mig och mina vänner.
  • Jag kan introt till In Die Nacht på gitarr
  • På tisdag får jag "jullov" men åker nog inte hem förrän den 20e, typ (beror på om mina pengar tar slut och jag inte har råd att köpa mat)
  • Just nu lyssnar jag på Bob Dylan
Nu ska jag lägga mig i sängen och plugga lite till tentan på torsdag. Jag är inte trött, men jag tror att det kommer att trötta ut mig. Imorrn ska jag jobba vidare på broschyren och på onsdag likaså. På torsdag är det tenta, och då ska jag även börja på flash hemsidan, på fredag vill jag vara klar för då kommer charlotte hit.

God natt!
(svarar på kommentarer imorrn)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0