Löööördag

Oh lord... idag blir det städ och disk och tvätt dag. Jag åker ju hem imorrn och det finns en del att göra innan. Just det, jag ska ju packa också. Jag ska verkligen försöka packa minimalt, men det kommer nog inte gå så jätte bra. Vi får se..

Nu ska jag kolla lite på Sin City och äta frukost, en pirog. Åh jag längtar efter mammas och pappas mat.

Min stora bror kommer hem på tisdag eller onsdag. Wiee, min lilla bror kommer hem den 12e januari och stannar till den 3e februari. Woop Woop!

Kommentarer
Postat av: Sheriilyn

Ja! Fattar dock inte riktigt var de kommer från.



Jag fixade menyn. Fast jag vet dock inte riktigt hur. Hade väldig feber inatt och fick till det på något vis. x)

2009-12-19 @ 16:04:36
URL: http://sheriilyn.blogg.se/
Postat av: mirre

Va mysiiiigt!

Har mailat dig, ta det efter jul om du känner att du inte har tid. som sagt i mailet, ingen stress alls! Kan ju skicka bilden på Mimi också sen så har du allt samlat och kan göra det samtidigt =)



Massa julkramar skickar jag till dig <3

2009-12-19 @ 20:55:12
URL: http://mtv.se/mirre

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0