Kommer inte på någon rolig rubrik

Sitter i skolan och väntar på att Andy ska komma och hålla mig lite sällskap. Vi har samma dygnsrytm vi två så därför ses vi så här sent :P

Jag har fördärvat min högra fot också. Kan knappt gå på den ibland. Men vad gör jag? Vilar jag foten? Nein, jag envisas med att gå på den ändå.

Pluggar på powerpoints. Har tenta i Grafisk Design imorrn, känner mig lagom peppad inför det kan jag ju säga. Har 3Dtenta på tisdag i nästa vecka också, den kommer jag nog inte att klara. Det är riktigt as svår..

Spännande..

Kommentarer
Postat av: Sora

ahh va coolt att du varit där i frankrike!! Vill med!



Hoppas det går bra på dina tentor :)

2009-12-09 @ 12:32:02
URL: http://sorax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0