Ibland......

hatar jag verkligen att bo på landet. Det går tre tåg om dagen och närmsta buss ligger 45 minuter bort om man går på stora vägen.

Tåget är inställt helt enkelt, så det blir inget göteborg idag. Tåget skulle ersättas med buss, men eftersom jag bor vid en sådan liten station så stannar inte bussen här. Jag HATART!
Charlotte jobbar säkert idag också.

Någon med bil, vill ni åka med mig till Trollhättan? Ni måste åka och hämta mig först eftersom jag är fast här ute.

Nu ska jag gå och spela GTA och skjuta gangsters.

Hootenanny Singers – En ballad om franske kungens spelemän (pappa har spelat denna låten HUR MÅNGA GÅNGER SOM HELST och jag kom på mig själv med att nynna på den precis....... det värsta är att jag börjar gilla den)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0