Hope you're happy now - The Sounds

Hope you're happy now, but I'm not giving up.
I hope you're satisfied, fuck you and fuck your lies.


längtar till deras sverigespelningar nästa år. Det lovade dom faktiskt i somras. Ah, jag mår som bäst när jag är på en spelning. Speciellt Sounds. Deras energi på scen smittar verkligen av sig. Me like.

Börjar fundera över vilja festivaler man ska till i sommar?
Vilka är ni sugna på?


För mig blir det nog Roskilde och Peace and Love, den festivalen stal verkligen mitt hjärta.

Kommentarer
Postat av: CICI

Checka in Sonisphere. Det kommer helt sjuuuuuka band!!!!! Jag ska lätt dit!

2009-12-10 @ 22:15:53
URL: http://cicii.blogg.se/
Postat av: Mariam

Åh lyssnade på deras låt rock n roll senast idag =) Jag vill på massa festivaler i sommar, men det är nog vilka band som ska spela som avgör vilka jag drar till!

2009-12-10 @ 22:38:23
URL: http://starringmariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0