Faith has been broken, tears must be cried Lets do some living after we die

The Rolling Stones – Wild Horses
Lyssnar på Rolling Stones och blev precis klar med min "nya" design. Lite ändringar är det i alla fall, och det är det lilla som gör det. Till vänster ser ni att jag fixat en animation - don't tell mom. Ni anar inte hur länge jag satt och svor över att jag inte kom ihåg hur man gjorde, så jag gjorde det man bör göra i en sådan situation. Jag använde mig av mina bäste vän Google och letade upp det.

Idag har inte varit min dag. Har varit superdeppig hela dagen, och jag hoppas att det går över till imorrn. Ska gå och lägga mig nu. Vi hörs imorrn. Guten nacht


Kommentarer
Postat av: Sheriilyn

ohoh Bill is looking at you!



Vilket otroligt vackert citat. Vem har sagt det?



Hoppas att du mår bättre imorgon <3

2009-12-27 @ 00:55:20
URL: http://sheriilyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0