Bill Kaulitz art @ Deviantart

Jag är inget jätte fan av manip. bilder och sånt där. Men dessa bilder nedan föll jag verkligen för. Jag blev kategoriserad i en kategori som heter Bill Kaulitz Reloaded med inte mindre än två av mina illustrationer: Bill under TRL och Bill á 2006, vilket jag tyckte var väldigt kul.



Mearii - hon är verkligen jätte duktig, besök sidan för att se mer av hennes arbete.


Leejun - hon gör även Twilight fanart också. Riktigt snygga bilder.


lindadk


Nedan finns några bilder, men dom länkar jag till.
Bild 1 - SNYGG bild på en lite annorlunda Bill
Bild 2 - snygg tecknad bild



Kommentarer
Postat av: Siri

den första bilden var riktigt cool! :)

2009-12-06 @ 19:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0