avlida

är mitt nya ord. Jag upptäckte idag att jag säger det fruktansvärt ofta. Det är inte sunt.

Hittade NADA kläder på stan idag, vilket gjorde mig lite ledsen, nu när jag för en gångsskull var sugen på nya kläder. MEN jag hittade Disney's Robin Hood för en billig peng + att jag hann träffa både jimmy och charlotte, så dagen var inte helt åt helvete i alla fall (:

Jag klippte mig idag också. Blev inte mycket förändring dock, klippte upp det, tunnade ut det och så. Jag höll på att avlida (DÄR KOM DET!). Frisören var superstressad och flaxade runt med armarna och klippte här och där. Jag var nervös. Dessutom hackade hon sina fingrar in i min nacke, så jag lär ha en massa rivmärken.

Det kändes som att åka karusell på liseberg. Mitt huvud for åt alla håll och kanten - okej, kanske inte, men ni förstår vad jag menar?

Frisörer har ett sjukt mäktigt yrke. Dom inger ett lugn precis när man sätter sig i stolen, för att sedan löpa amokk på hela håret så att man blir livrädd.

Förstår inte varför jag går hos frisörer..

Imorrn kanske det bär av till Göteborg, har inte bestämt mig om jag ska åka ännu..
Ska slänga in lite ny musik på min ipod, all american rejects och raise against.

The All-American Rejects – It Ends Tonight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0