22 december - Kinaschack

Oooooooh!! Vet ni vad jag hittade idag i en second hand affär?!! ETT KINASCHACK spel för 65:-!! Rena fyndet, jag skrek när jag fick syn på det och det är himla vackert att jag dör!

Vi har spelat poker ikväll med min faster, farbror och mina kusiner. Jag VANN en av gångerna. Jag suger verkligen i poker. Sjungit lite singstar har vi också gjort.

Imorrn ska jag in till leschöping och hälsa på systembolaget och åhléns. Ska försöka ta mig förbi Good Charlotte också innan jag åker hem. Min storebror kommer imorrn också, dom ska julpyssla. Dvs göra tomtar precis som förra året, och året innan. Ser verkligen fram emot resultatet i år.

Mamma skulle hjälpa mig att ta en seriös bild:






.. det gick inte så bra

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken go tredje bild!!

Filmen är så jävla bra, du kan spara dina höga förväntningar. Den gick över mina!

2009-12-22 @ 23:08:59
Postat av: Mariam

Du är så himla söt!!! I die

2009-12-23 @ 16:14:25
URL: http://starringmariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0