Alla heter Glenn i Göteborg

Jag är så rastlös!! Men jag är för trött i ögonen för att starta upp någonting nytt. Jag väntar på ett mail, men personen är så seg på att svara! Nej, det är inte dennes fel. Det är jag som är för rastlös, haha.

Nu åskar det också.
Nej. Falskt alarm. Det var bara grannen ovanför som knuffade en möbel. Vad sysslar dom med? Dom för alltid en massa konstiga ljud.

Imorrn ska jag till skolan. Blir spännande att se om jag kommer in på datorn. Minns knappt mitt användarnamn och inte minst mitt lösenord. Blir råplugg hela dagen. Anna slutar inte förrän klockan sex och efter det ska hon komma till skolan och jag ska försöka förklara något jag knappt förstår för henne. Kommer bli en tuff dag.

alex, kom hem!

Behöver jag ens beskriva hur tråkigt jag har det?




Seriously?

Ploppade av en händelse in på Lisas blogg och läste hennes inlägg om ärr. Jag har ett ärr på hakan som jag fick när jag var nio och cyklade och ramlade omkull. Blodet sprutade och tänder gick sönder. Inte alls så allvarligt som det låter, men jag spottade ändå ut lite bitar. Det känns som att jag skrivit om detta förut? Det syns inte så tydligt som tur är för dom sydde ihop det väldigt snyggt.

Ett ärr på låret har jag också, efter en skridskoincident. Jag försökte vara lite konstnärlig och åka på ett ben med benet böjt, jag ramlade och fick in skriskon i låret. Det är väl dom ärren jag inte har åstadkommit själv, haha.

Har ni några ärr någonstans? Hur kom dom dit?

Kommentarer
Postat av: zizi

Jag har ett ärr i pannan och ett på höger hand. Båda kommer från sönderskliade vattkoppor. Så kul var det :P

2009-08-12 @ 09:43:40
URL: http://zizi.blogg.se/
Postat av: MIRRE

du är sjuk.. hahahha så jävla roligt inlägg, dör av skratt! och bilderna.. HAHAH plus på dem

2009-08-12 @ 17:44:10
URL: http://blog.mtv.se/mirre
Postat av: ITSEMMABITCH

Jag har ett ärr i pannan , som jag fick när jag var liten. Jag gungade på stolen och ramlade av och slog huvudet i kylskåpet. Blodet bara rann ner i ansiktet. Så har jag ett ärr bakom örat, jag råkade bränna mig med min plattång. Klantigt.. :)

2009-08-13 @ 17:27:03
URL: http://emmelinas.blogg.se/
Postat av: Kristine

Har ett ärr i handflatan efter att jag ramlade och skar mig i handen när jag var typ 4. Har två ärr efter att jag tatt bort två leverfläckar, en på tinningen och en på vaden. Har ett antal på mina fingrar eftersom jag inte bör hantera knivar eller skalpeller :P Har ärr lite här och var :)

2009-08-13 @ 21:14:15
URL: http://missskellington.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0