Trapped in Paradise.


Känner mig instängd så nu ska jag ut och gå. Lyssna på låten ovan så länge. Bills röst i refrängen är to die for. Älskar det.
Måste ringa vaktis också ang. mitt kylskåp. Det går att stänga, men det glider upp igen. Jag har det stängt nu med hjälp av en strykbräda lutad mot en stol. Inte helt smart i mitt rum på 27kvm. Många tankar har åkt genom mitt huvud idag, tankar som jag för länge sen trodde att jag glömt. Varför dom kom idag vet jag inte. Nu ska jag lyssna på musik och njuta av kvällen. Hoppas det inte regnar.  Vi hörs imorrn igen, okej?

Kommentarer
Postat av: Mariam

JÄVLAR vilken snygging!

2009-08-14 @ 13:30:47
URL: http://starringmariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0