Stunder när man inte vill vakna

Det var länge sen jag vaknade upp efter en dröm och där jag ärligt kan säga att jag vaknade alldeles lugn i kroppen.
Det gjorde jag idag. Jag vaknade och min första tanke var ” It’s automatic, Systematic, So traumatic, You’re automatic..” Jag drömde helt enkelt att jag var på deras spelning i Köln som går av stapeln ikväll, och det var en av de bästa kvällarna i mitt liv. Jag gick ut tillsammans med killarna i TH och dansade med Bill och tog shottar med Georg och Tom. haha. Me like.

Jag börjar inte förrän klockan två idag, vilket betyder att jag faktiskt kan äta en ”vettig” lunch idag.
Igår skickade jag in min studieförsäkran till CSN (bättre sent än aldrig) så jag borde få mina pengar ifrån dom ganska snart. Jag har dessutom betalat hyran och alla räkningar. Duktigt av mig, yay! Vi ska ha info om valet av tillvalskurser i e.m. Jag är ganska säker på att jag kommer att välja Grafisk Design 2, men vi får se hur det blir med det.

Nu ska jag kolla lite på Buffy.
Hörs lite senare! küss

Kommentarer
Postat av: Mariam

sv: HAHA det hade ju varit något. Folk tror att du är snäll som erbjuder en design och så klickar dom in sig på din blogg och ser: "Charity Object #1. Fasiken så ful design. Nu hjälper vi stackarn!"



Åh underbart med sådana drömmar. Hade en sådan för några mornar sedan... wunderbar

2009-08-27 @ 13:30:02
URL: http://starringmariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0