På det blommiga berget.

Är hos mamma och pappa nu. Behöver gå på toa jätte mycket så inlägget blir inte så långt. Det första jag möts av är min bror som hejar på mig lite snabbt innan han kliver på tåget till gbg. Mamma är övertrött och är jätte stolt över att hon kunde en hel refräng i en låt utan att sjunga fel, hon är sämst på låttexter och jag skojar inte. Låten var i alla fall Bad Boys, och ni vet väl alla hur den refrängen går? haha

Hittade en broschyr på rese också om jönköpingsfilmfestival. Jag ska definitivt se ett flertal filmer. Fanns mycket gott att se. Jag älskar ju film precis lika mycket som jag älskar musik.

I skövde träffade jag en mystisk kille. Jag tror att jag har bestämt mig för att han var ganska trevlig ändå. Fast lite obehaglig. Ikväll ska jag förhoppningsvis träffa Charlotte.

Toa var det... Hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0