Night.

Jag har kört på en igelkott. Det känns inte okej.
Jag har även sett En shopaholics bekännelser. Den var helt okej. Brukar inte vara en sån genger som jag normalt fastnar för, men den var helt okej ändå.

Charlotte berättade även att det kom en snygg kille till henne härom veckan och sålde böcker. Det slutade med att hon köpte böcker för 800:- (!)
Han måste varit jävligt snygg den killen..

Jag har även provat på McDonalds nya glass. McFlyurry Cornetto Jordgubb. MUMS! För er som inte vet så älskar jag, och då menar jag ÄLSKAR jag Cornetto Jordgubb. Jag blev lycklig när C sa att dom har den på McD. Nom, nom.

Imorrn ska jag in till stan och köpa en telefon till mamma. Hon vågar inte gå in och köpa en själv eftersom hon inte vågar gå in utan mig. Jag svarar på alla tekniska frågor och förklarar det försäljarna säger på ett sätt som mamma förstår, haha.

Jag hittar inte hennes dator så jag kan inte gå och lägga mig med datorn i knät som jag alltid gör när jag är hemma. Men nu ska jag i alla fall sova, även om jag är jätte pigg. Kanske ska kolla på en film innan jag somnar.. Måste kolla mailen också. Gör det med en gång.

God natt, vi hörs imorrn!


Tack <3

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej!! =) Jag har så dålig fantasi och undrar om du skulle kunna göra en header till mig? Såg att du håller på med design och du verkar riktigt duktig!



Svara gärna på komentar och ta min email. Ha det bra!

2009-08-16 @ 10:33:56
URL: http://eemeliees.webblogg.se/
Postat av: Emelie

Hej på dig! =) Du verkar riktigt duktig på design och sånt! Själv är jag kass i mina bildprogram och därför undrar jag dig om du kan göra en header till mig? Bara en header? Uppskattar verkligen svar och skulle bli riktigt glad om jag nångång fick en!



Ta min email.. Ha det bäst! ;)<3

2009-08-16 @ 10:38:16
URL: http://eemeliees.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0