Nanananaaaa.

Jag och Alex är hemma hos mig nu. Vi ska fixa lite med våra lägenheter. Jag ska äntligen få en taklampa i hallen. Efter en mörk vinter vill jag inte ha ett rum utan taklampa en gång till. Ska dessutom fixa mitt kylskåp och Alex hyllor. Vi försöker ta mod till oss att ringa vaktis, men vi är lika fega båda två.

Var helt okej i skolan idag. Jag ska prata lite om Starbucks imorrn. Jag är livrädd.....
käkade på graffiti förut, kycklingsallad. AS gott. Har fått lön idag också (:

måste hjälpa alex nu.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Bra! Har svarat på frågan och skickat ett mail till dig. Bara så du vet va det bara den första bilden jag skulle ha i headern, hehe.

2009-08-25 @ 14:38:23
URL: http://eemeliees.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0