Morrn!



Jag stängde inte av datorn förrän halv fyra i morse. Vaknade runt elva av att jag behövde gå på toa, och kunde inte somna om. Känner mig lagom fräsch. Vill ta en dusch, men hinner inte eftersom jag och pappa ska iväg och åka Vespa. Han är så stolt över sin nya vespa, och jag förstår honom. Den är jätte, jätte fin!

Måste hitta några kläder att ha på mig. Det mesta är antingen kvar på lägret eller hemma i Jönköping.
Vet inte riktigt hur dagen ser ut idag, och ångrar mig att jag inte tog med mig mina jeansshorts hem. Men dom kommer hem senare idag med min bror. Då ska vi se på Pans labyrint också, som vi inte har sett ännu! Dålig stil tycker jag.

Nu måste jag rappa mig. Hörs senare!


Relativt nyvaken. Ändå vaknade jag för en timme sen. Jag tar sjukt lång tid på mig att vakna till liv på morgonen och jag skojar inte. Om jag över huvudtaget känner mig pigg så är det först två timmar efter att jag har vaknat. Innan dess är jag som en zombie.

Rappa mig var det, ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0