Jikes..

Jag vaknade precis nu. Haha.. helt sjukt.
Jag har egentligen inga planer what so ever idag. Jag ska väl stötta min bror lite när han ska rensa i sitt rum. Imorrn ska vi ner till GBG och städa hans lägenhet och jag ska åka hem med lite saker, medan han stannar där och sover hos bror. Det är besiktning av lägenheten på onsdag. Kaos som vanligt.

På onsdag ska jag ner till Malmö! Ska bli såå kul, vet inga detaljer alls just nu, men det löser sig..


Elin, Jimmy och Jag lyckades till slut få upp vårt tält.
Efter många om och men.

Mitt hår är jätte mörkt nu, på gränsen till svart och jag ÄLSKAR det. Ska försöka få en bra bild på det ikväll. Till och med mamma sa till mig att jag passar bättre i mörkbrunt hår och DUH, i KNOW. Men nästa gång ska jag färga det hos frisören. Jag orkar inte med kliandet och de små såren som uppstår när jag färgar det hemma *oops*

Ikväll ska jag ut med ett svänggäng. Min kusin har ju fyllt arton och eftersom vi inte var hemma på hennes födelsedag så ska vi bjuda ut henne ikväll. Viktor och Anton (kusin) ska nog också med ut. Var sjukt länge sen jag träffade Anton! Han är så jävla rolig! Vi har alltid så himla kul när vi är ute!

Kommer säkert stöta på mina andra kusiner där också. Har jag nämnt att jag har arton kusiner? Inte så många kanske, men man stöter ihop med dom lite då och då. Lovely!

Nu blir det frukost framför Being Human, och jag ska kolla om min bror är vaken också.
Hörs senare, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0