I EN ROSA HELIKOPTER, SKA JAG FLYGA HEM TILL DIIIIIG


Jag har haft den där jädra låten på hjärnan konstant hela dagen. Sjukt irriterande.

Är i Jönköping nu i alla fall. Har inte orkat packa upp ännu. Bar på fyra väskor och en kasse och har sjukt ont i axlarna och ryggen. Aldrig mer, haha! SKÖNT att vara hemma igen. Riktigt, riktigt skönt.



Nu ska jag bada mina fötter. det behöver dom. Det regnade förut och mina skor färgade av sig. ska käka lite också. Och kolla på Prison Break. Har missat en säsong, men det har väl inte hänt så mycket (ironi).


dom ser riktigt äckliga ut. sorry.

Kommentarer
Postat av: Alex

Vad brun o fin du är kvinna! :)

2009-08-10 @ 23:28:18
URL: http://alexandrahanninen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0